Retrobloggarnas julkalender - Lucka 14

Oj, dagarna går verkligen fort! Nu är det redan dags för lucka 14 i Retrobloggarnas julkalender. Det är dags för Lovisa, eller ska jag säga Loppistan? På bloggen Jag, en loppista skriver Lovisa om massa sköna ting. Hon är lite mer fokuserad på glas, keramik och porslin. Känner att jag har en frände där,de som först springer till den hyllan med allt det fina på loppis. En av favoriterna för Loppistan är Paul Kedelvs våffelvaser från Reijmyre glasbruk. Därmed icke sagt att det är det enda som loppas (shoppas på loppis). En salig blandning med allt från mässing, plast och textil hamnar i kassarna. Hon älskar jakten på det perfekta fyndet, att man aldrig vet när och hur man kan finna det perfekta föremålet.
 
Lucka nummer 14
Jag, en loppista!
 
Hittade ett juligt tyg på loppis här om dagen. Jag vet inte ens om det är gammalt. Jag föll för de söta grisarna!
 
För er som missade tidigare luckor:
Lucka 13
Heja Ida
Lucka 12
Retro-Tokig
Lucka 4
Gilas grotta
Lucka 3
Lucka 2
H55
Lucka 1
La Momes Old fashiond
 
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0