Retrobloggarnas julkalender - Lucka 11

Retrobloggarnas kalander går vidare till lucka nummer 11. Audrey Fenns fina och bloggaren Carin står på tur. En blandning av diverse härligheter. Allt från möbler till småprylar, bloggen har fokus på inredning, detaljer och loppisturer. Favoriterna är bland andra Signe Persson Melin, Erik Höglund och Stig Lindberg. På hennes blogg kan man hitta en lista över "Objects of my desire" (ja... inte mina då, utan Carins!). En gedigen lista där jag mer och mer inser att vi har ganska lika smak. Där finns bland annat Anne Nilssons aladinlyktor, kvadratglaset och pomonaburkar från Arabia. Carins översta punkt på önskelistan verkar ändå vara blåvita Steningekrukor.
 
Lucka nummer 11
Audrey Fenns fina
 
Carin och jag gillar Signe Persson Melins kvadratserie. Här är en bild från mitt kök där hyacinten snart slår ut i sin nya "vas" - just det, en kvadratburk.
 
För er som missade tidigare luckor:
Lucka 4
Gilas grotta
Lucka 3
Lucka 2
H55
Lucka 1
La Momes Old fashiond
 
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Audrey Fenn

Gud vad roligt det var att läsa om sig själv sedd genom någon annans ögon.
Tack för den!
/Carin

Svar: Kul att skriva också! Men väldigt svårt, speciellt för de man inte känner så himla väl och aldrig har träffat. Men man får ju en ypperlig chans att kolla in andras bloggar, jag har blivit lite dålig på det på senaste tiden. Klickar in när jag hittar länkar i Bloggnätverket.
Anna Sandberg

2013-12-11 @ 19:20:04
URL: http://audreyfennochalltfint.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0