Tack för allt....

...du fina lilla Krumelur. Strax innan 2015 var slut så stängde jag dörren om den fina tvåan för sista gången. Ett nytt kapitel har börjat. Det kapitlet med en liten villa från 1963. 
 
Under mina år i Krumeluren har det hänt enormt mycket med lägenheten. Jag började med renovering i vardagsrum, vidare till sovrum och nyligen hallen. Lagom när det var läge att ta tag i köket dök den lilla villan från 1963 upp till försäljning. Vi slog till redan i mars men har fått vänta på inflytt en hel lång sommar och en ruggig höst. Den 3 november fick vi nycklarna. 
 
 
Under hösten har det preppats för försäljning av den fina lilla lägenheten i Krumeluren. Såldes gjorde den och i mellandagarna var det dags att säga adjö. Till världens finaste lägenhet i mina ögon. 
 
 
   
En process med flyttpackning och separationsångest. Mycket som skulle packas och flyttas. 
 
 
   
Några tårar föll när dörren tillslut stängdes av mig för sista gången. Min första egna lägenhet. 
 
 
 
Jag kommer att minnas dig med glädje, du fina lilla Krumelur. 

Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Vemodigt och spännande på samma gång :-)

Svar: Ja, det kan man säga! Verkligen ett nytt kapitel i livet.
Anna Sandberg

2016-01-06 @ 14:42:14
URL: http://madelein.se/
Postat av: Retromorsan

Tänk hur det såg ut i sovrummet när du flyttade in, med plastmatta och orange stormönstrad tapet!.

Svar: Vilket minne du har morsan! Men det var gulorange tapet utan mönster och en bård upptill, annars var det rätt :)
Anna Sandberg

2016-01-07 @ 09:04:41
Postat av: Eleonore

Snyft... hoppas den nya ägaren tar hand om den.

Svar: Det hoppas jag också! Men jag tror det, det lät som att hon gillade det mesta.
Anna Sandberg

2016-01-07 @ 13:26:47
URL: http://elundkvist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0