Spontanshopping på lunchen

I måndags var jag i Stockholm på kurs, lite småtråkig var den. Som tröst letade jag upp den loppis som låg närmast på lunchen, det visade sig vara Myrorna så några loppispriser kunde man kanske inte vänta sig. Men titta kan man ju alltid. Ibland har man ju tur! 
 
Lite tur tyckte jag nog ändå att jag hade i måndags. Jag köpte en superfin vas i Ingrid Atterbergs serie Västkust. Den kostade ganska mycket men att fynda en sådan i Stockholm kändes som att ha lite för höga förhoppningar. Den var dessutom inte övervärderad vilket ju var trevligt. 
 
  
Rimligt många hundralappar fattigare men bra mycket gladare! Tänk vad en pyttig vas kan göra med humöret! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0