Vilken liten värld

Idag var det dags för en upprensning mellan gaddarna och jag gick som vanligt till tandläkaren där jag brukar gå. Det är väl kanske inte det roligaste man kan göra en måndagseftermiddag, ligga där och gapa medan tandhygienisten skrapar och rensar... Som tur är så ligger Myrornas butik tvärs över gatan och när jag var klar hos tandis så belönade jag mig själv med en liten runda där. Fina fyndet blev det! 
 
 
Den rediga vasen av Ingrid Atterberg för Gefle fick följa med hem för ynka 50 kronor! Självklart kommer det bli ett byte med Erica som har bloggen Mangania du älskade...
 
Historien slutar dock inte med det. Nöjd över fyndet så instagrammade jag om mitt fynd, jag skrev att loppiabesökare var just en belöning eftersom jag varit så duktig hos tandis. Då dyker det upp en kommentar: -Nuuuu förstår jag varför jag kände igen dig! 
 
Såklart är det tandhygienisten som följer mig på instagram! Vilken liten värld det är ändå! Hoppas vi ses igen på någon loppisrunda framöver. :) 

Kommentarer
Postat av: Retromorsan

Vi får väl fixa så att det blir ett dubbelbyte.

2015-05-20 @ 20:15:35
Postat av: DeBeer/Mangania/Erica

Åh... så härligt, den kommer trivas med sina vänner här! Nu har jag sex delar så med den här och din mors fat blir det åtta..... Längtar verkligen att få fota dem i grupp!

Svar: Det blir ju toppen!
Anna Sandberg

Postat av: Retromorsan

Är inte van att kallas "mor" så det dröjde en stund innan jag förstod vilken mor som avsågs.....

2015-05-26 @ 08:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0