Jätteloppis i ABB Arena

Nästa söndag är det åter dags för storloppis i ABB Arena. Den största loppisen i Västerås med ca 400 säljare. Jag och Retromorsan kommer att vara där och sälja både ditt och datt.
 
22 mars och öppet 10-15 för besökare. Hoppas att vi ses där! Känner du igen mig så får du gärna hälsa på mig! Vi har de två yttersta borden vid entré C (längst ut på hörnet mot läktaren till). Hoppas vi ses där!
 
 
Det brukar alltid vara mycket folk men hyfsat gott om plats mellan raderna. Se till att ta med mindre slantar och även egna kassar kan vara bra att ha eftersom alla säljare inte tänker på det.
FRI ENTRÈ
 
Så här såg det ut förra året:
 
 
 
 
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Retromorsan

Glömmer ni kassen så kan ni komma och köpa en av mina egentillverkad tygkassar, för en billig penning !.

Svar: Perfekt Retromorsan!
Anna Sandberg

2015-03-16 @ 08:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0