Välkommen in i köket

Vi fortsätter rundvandringen och hoppar direkt från sovrummet till köket. Måste nog säga att det är lägenhetens bästa rum. Det är nästan som att kliva rakt in i folkhemmets 50-tal. 
 
 
Toppat på det finns även lite prylar från 60-talet i hyllorna och på väggen. 
 
 
De där skåpen! Helt fantastiska! De är stora, går ändå upp i tak och slukar nästan hur mycket prylar som helst. Det bästa med dem är dörrarna som går i sidled, man behöver alltså inte be diskaren flytta på sig när man dukar fram. 
 
 
Trots det långsmala rummet är det ganska ljust, fönstret släpper in bra med ljus. 
 
 
Bara det bästa är gott nog... Hur var det nu? More is more? 
 
 
Tråkigare kan man ha i ett kök! 
 
Har du vägarna förbi Västerås? Hör av dig så tar vi en fika i ett kök i Krumeluren! 


Kommentarer
Postat av: Retromorsan

Och ett "riktigt" skafferi, som sväljer hur mycket som helst och ligger mot norr.

Svar: Ja, på gott och ont går det in en massa där... Vilket ofta gör att jag har en massa gammal mat att slänga med jämna mellanrum.
Anna Sandberg

2015-06-24 @ 08:00:11
Postat av: Anonym

Så fint du har det! Gillar verkligen matbordet :)

Svar: Tack så hjärtligt! Ja, det är något visst med runda bord.
Anna Sandberg

2015-06-24 @ 09:08:05
Postat av: DeBeer/Mangania/Erica

Är avundsjuk på alla som har dessa fantastiska skåp!

Svar: Ja, de är fabulösa. Så bra på alla sätt!
Anna Sandberg

Postat av: form55

Synd att det inte går att förstora bilderna! För du har väl inga blåsvarta kryddburkar av MW som jag saknar?!

Svar: Nej, det tror jag inte att jag har tyvärr. Jag kan kolla vilka burkar jag har och skicka ett mail med vad jag har.
Anna Sandberg

2015-06-28 @ 18:34:43
URL: http://jjform55.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0