En titt i mitt sovrum

Jag utlovade ju en liten visning i sovrummet när golvet var färdig och rummet inrett. Här kommer den nu. Som man brukar säga, bättre sent än aldrig. 
 
 
 
I det lilla sovrummet ryms inte så mycket mer än just sängen, men en soffa och en fotölj får plats om man anstränger sig lite. Här ser ni mitt fantastiska golv också! Och ja, jag är kaxig att jag lagt det själv! 
 
Tapeten är från IKEAs kollektion Bråkig och det var ett evigt pyssel att få den på plats. Våderna svällde så mycket att mönsterpassningen var rena mardrömmen. Det var bara att chansa och hoppas att den drog ihop sig på rätt ställen. Fin är den! 
 
 
 
De stora garderoberna är himmelriket. De sväljer en massa kläder och prylar. Och dessa ville de andra intressenterna på visningen ta bort och sätta upp skjutdörrar istället. Ve och fasa! 
 
 
I ena hörnet har jag klämt in två hyllor. Keramiken måste ju finnas i alla rum! Eller okej, på toa har jag faktiskt ingen keramik... 
 
 
 
 
Välkommen att hälsa på! 
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0