Kryddkar och lampremsor

Några små loppisrundor har det blivit på senaste tiden, eller i alla fall några små loppisstopp. Jag gör allt för att krama ur det sista ur bakluckeloppisarnas sista flämtningar och försöker besöka pop-up-loppisarna innan skylten tas in. 
 
 
På väg till möte i Kopparbo kunde jag inte låta bli att sladda in på en tillfällig loppis, och tur var väl det?! Ut kom jag med en ovanlig UE Röda band och dessa två. En sockerströare och ett kryddkar i Stig Lindbergs Colorado. 
 
 
Det lilla dockskåpsbordet köpte jag enkom för att ge bort. Min bloggarkollega Allt det gamla goda ska få det nästa gång vi ses.
 
 
I våras köpte jag en lampa av en bekant, skicket är ganska risigt så när jag hittade plastband i gult och grått så köpte jag så klart. Renoveringen får dock vänta en aning. 
 
Samtidigt pågår en större utrensning där hemma. Jag skulle behöva en vecka på mig för att få klart det! Det har blivit ganska mycket saker under årens lopp. Springer på loppisar gör jag ju fortfarande... Dock är jag lite mer restriktiv med inköpen.
 
Over and out! 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0