Retrobloggarna på Täby bakluckeloppis

På lördag (14/6) kommer ett härligt gäng retrobloggare att finnas på plats på Täby Galopps backluckeloppis! Vi kör en repris på förra årets lyckade bloggträff och tillika utrensning från vara överfylla hyllor, skåp, förråd och lådor. Det kommer vara hög klass på prylarna och bra priser. Så passa på att fynda hos oss. 

 
Vi uppskattar också om ni tar er tid att hälsa på oss och snacka lite retroprylar så klart! 
 
De flesta av oss kommer att ha små blogg-skyltar som gör att ni lätt hittar oss på loppisen. 

Ni som har Instagram kan hitta oss under taggen #retrobloggarna där vi ibland lägger upp lite bilder. 
 
Som det ser ut nu kommer ni kunna träffa Kaksmulankarin, Retroknoppen, Porslinsbloggen, Mangania, Porslinan, Gilas grotta, Orange-retro, Tid och rum, Femtiotalsjakten, Old shit and stuff och Loppistan. Så jag då så klart! Retrolux-Anna 
 
Hoppas vi ses på lördag! 
Over and out! 

Kommentarer
Postat av: Johannas Retro & Rockabilly

Åh va skojsigt! Synd att man bor så långt bort, å andra sidan ska jag sälja på Nostalgifestivalen på lör! :) Hoppas ni får skojsigt iallafall!

Svar: Härligt! Kul med flera retroevent på olika platser samtidigt. Jag har ju sådan tur att jag bor ganska nära Stockholm. Det gör ju att jag kan vara med på flera av de grejer som händer där.
Anna Sandberg

2014-06-13 @ 12:08:49
URL: http://johannasretro.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0