Mycket att skrapa, lite att loppa

Nu var det ett tag sedan jag gjorde ett inlägg, jag har ett sovrumsgolv att skrapa. Där ska fiskbensparketten i ek så småning om läggas, men först ska lumppappen skrapas bort, ett underlag som suttit i närmare 70-år. Man kan ju tänka att limmet borde släppt men på 50-talet visste man hur man kokade lim. 
 
 
 
 
 
Men imorgon blir det inget skrapa. Imorgon blir det retrobloggträff på Älvsjömässan. Det ska bli så kul! 
 
Ses vi där? Prata gärna med mig om vi möts! 
Over and out! 
 

Kommentarer
Postat av: RetroIda

Hej! Jag har precis hittat din spännande blogg som jag tänker följa :) Jag har en fråga till dig angående din blogg design. Jag har också min blogg genom blogg.se men får inte så bra anpassning på mobilen som din design får. Vilken valde du? Om man går in på min så syns vissa delar av bloggen bara till hälften.
Försökt att få hjälp via bloggsidan men inte lyckats därför jag skriver till dig här :) Hoppas att det är ok?

Svar: Hej RetroIda! Vad kul att du hittat hit! Skriv gärna din e-post så kan vi försöka lösa problemet. Dock så är jag inte så bra på det där med designen i bloggen. Men vi kanske kan slå våra kloka ihop. Jag har nog bara haft tur.
Anna Sandberg

2014-02-17 @ 14:56:24
URL: http://retroida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0