Lucka 18 - Retrobloggarnas julkalender

Lucka 18 öppnas av min namne Anna som har bloggen Ljuva 50-tal. 
 
Anna och jag har träffats en enstaka gång på årets antikmässa i Stockholm. Vi har fått till ett par lyckade byten under åren, bland annat har jag fått köpa en guldfärgad Aladin från Höganäs av henne och av mig fick Anna köpa en oglaserad viking från Steninge/UE. Tillsammans med ett gäng andra retroentusiaster ordnar Anna retromarknader, bland annat Skellefteå och Umeå har fått besök av den fina retromixen. Hela Anna är retro, hennes hem, hennes föremål och hennes stil. En blogg full med inspiration från det nutida 50-talet. I kalendern visar hon vad som bör ligga på retrobordet under julen. 
 
Lucka 18 - Ljuva 50-tal 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0