Lucka 16 - Retrobloggarnas julkalender

Lucka nummer 16 öppnas av Carin som har bloggen Audrey Fenns fina.
 
Jag och Carin delar passionen för Signe Persson Melins kvadratserie, vi har länge trånat efter samma föremål, nämligen den största kannan i serien. Fram till slutet av 2013 vill säga, då Helena - Loppisentusiasten fyndade kannan på loppis och jag lyckades byta till mig den. Nu är jag ständigt på jakt efter den stora kannan just för Carins skull. Jag har träffat Carin vid enstaka tillfällen, hade gärna pratats vid lite längre stunder. Sist vi sågs var på Antikmässan i våras då vi bytte lite prylar. Carin bjuder ofta på vackra föremål och frestande dukningar på bloggen, kika in där för inspiration!
 
Lucka 16 - Audrey Fenns fina
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0