Lucka 10 - Retrobloggarnas julkalender

Min Nobeldag var klart upptagen men annat än bloggen. Så idag presenterar jag Liz och lucka 10 på bloggen Undantaget i Hulebäck. 
 
Liz har jag tyvärr inte haft den äran att träffa ännu, jag hoppas dock att det snart blir dags. Liz introducerar en smyckesdsigner för mig i lucka 10, en formgivare som jag inte tidigare hört talas om. En angenäm ny bekantskap. Mer än så tänker jag inte säga, ni får spana in bloggen. Lite juligare än så blir det också eftersom både pepparkakor och jultextil kommer in på en slängrumpa i slutet. Liz har anamat hela 50-talet med allt från bilar, kläder och möbler till bestick, porslin och glas. Ser fram emot en träff irl
 
Lucka 10 - Undantaget i Hulebäck
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0