Veckan i bilder - Vecka 36-37

Det händer en massa saker hela tiden. Jag förstår inte att jag som nu jobbar mindre har så mycket mer att göra... Konstigt fenomen. Här kommer lite bilder, vissa av dem med specifikt datum, andra utan.
 
2/9-13
Massa folk på högskolan idag, konstiga kläder har de också... Dags att starta terminen på MdH!
 
5/9-13
Konferens inom Automation i dagarna två. Automation Summit i Västerås.
Idag jobbas det med automation! Helt automagiskt.
 
Lite 80-tal på Aros congress center.
 
7/9-13
Efter en heldag med storrengöring hemma så kunde jag inte kasta bort det vackra vädret helt. Kajsa fick sig ett dopp i Mälaren. Nästan så man själv är sugen att följa hennes exempel.
 
En del av skörden från balkongen, här i en skål av Hjördis Oldfors för Upsala Ekeby. 
 
8/9-13
Opps, glömde dem där...
 
Lite pyssel har jag ändå fått till, synd bara att man inte har hål i öronen.
 
Min arbetsplats i höstkläder. Här på Mälardalens högskola jobbar jag några timmar varje dag, man får inte slöa till när man är arbetslös (som om det var en risk för min del...)
 
14/9-13
Tråkigare lördagar kan man ha. Dryga milen paddling, sedan ilandstigning och matlagning. Största i-land-problemet var nog att bestämma är om solen ska få värma nacken eller ansiktet när vi käkar. Tältet står redan på plats i dungen...
 
Mina dagar är fulla av jobbansökningar.
 
Att skriva jobbansökningar är så tråkigt att klockorna stannar. Men med lite färg och olika pennor blir det aningen roligare.
 
Over and out!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0