Veckan i bilder - vecka 21

Vecka 21 - håll till godo
 
Jo, jag vet att det är lite dåligt med uppdateringar, riktiga uppdateringar, sånna med fynd och knåp. Jag har en massa att göra så jag hinner inte riktigt, men jag lovar, det kommer så småning om.
 
20/5-13
På väg hemåt! Det har varit en kalasbra turné med morsan. Nu är vi snart hemma. Vet inte riktigt om jag längtar hem än. Hade gärna varit på resande fot några dagar till i vackra försommaren.
 
21/5-13
Man kunde ju trott att det var före och efterbild, men icke! Efter lite kikande i scouternas lada hittades de gamla kolbottenpannorna. De nya finns nu att låna för alla kolbottenmakare. Tält är dessutom fixat till Nornhajken. Check!
 
22/5-13
Dagen har bestått i jobb. Dessutom en massa nornhajksförberedelser. Fick stanna upp en stund i parken för att andas.
 
23/5-13
Tankad! Med energi! Ikväll besökte Da Kurkuts och två ledare Gycklargruppen Trix, där vi provade på gyckel och trix. Det var verkligen en rolig kväll. Synd om de utmanare som inte kunde vara med!
 
24/5-13
Ifrån bergets högsta topp! Trevlig dag 1 på Nornhajken!

25/5-13
I Sotbo var det ingen mottagning på mobilen, så här får ni dagens bild! Vassegoa!
Middag i solnedgången efter en lång dag ute i nornskogen.
 
26/5-13
Tyvärr kom jag till norn lite för tidigt i år på årets nornhajk, illamående och huvudvärk stoppade mig. Dock så fick jag ansluta vid näst sista kontrollen med laget igen. Missade bara tre kontroller och fick ändå gå i mål. Tack för ett riktigt bra jobb kära Fantaster! Ni är klippor!
 
Over and out!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0