Veckan i bilder - vecka 18

Tragiskt mycket jobb.
Lite för mycket, faktiskt.
Usch...
Därav lite sena bilder från vackorna som gått.

Vecka 18 - håll till godo
 
29/4-13
Potatiskok på gång, imorgon blir det valborgsfirande med jobbarkompisarna. Har nästan blivit tradition nu. Trevligt!
 
30/4-13
Vintern rasat.... Brrrrr. Men grillning i morsans trädgård blev det. Nu är jag mätt så att det räcker i tre dagar. Trevlig Valborg på er!
 
1/5-13
Mysigt med eldande och utemat vid scoutgården. Utmanarna ville gärna ha möte trots att det var ledig dag. Det var ett finfint möte! Jag gick till sängs mycket trött, doftande som en nyrökt böckling.
 
2/5-13
Jag känner hur paniken växer. Hur ska jag hinna allt??????
Dagen har gått snabbt med mängder av händelser som hakar i varandra. Klapp på axeln för att jag kom ihåg att deklarera i alla fall.
 
3/5-13
Dagens lunch. Nudlar i parken. Sol i parken. Fredag i parken.
 
4/5-13
Vår i grytgöl. Mysigt att se kåkarna igen. Inget jobb gjort denna gång även om staketet hade behövt lite underhåll.
 
5/5-13
Lite loppande blev det denna helg. Två igelkottar av Bergsten, ett fat av simmulson, en bühler-handduk, fint tyg i orange, en löpare med grisar. Grymt sa grisen!
 
Over and out!


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0