Veckan i bilder - vecka 17

Vecka 17 - håll till godo
 
22/4-13
En miljon scouter... Eller nästan då. Idag firade vi Sankt George med Sankt Olof scoutkår och Ansgarskyrkans scouter i Gideonsbergskyrkan. Mina världsbästa utmanare sålde fika till hungriga föräldrar, syskon och löst folk. Varenda kakbit gick åt.

23/4-13
Leker! Idag har jag köpt leksaker till jobbet. Kul med kuggar!
Gläds dessutom över alla rapporter från sankt Georgs-firanden, runt om i vårt avlånga land. Rapporter från Linköping och Borlänge (+ Falun) än så länge. Vi i Västerås tjuvstartade igår.

24/4-13
För att göra världens bästa vårläger krävs alla dessa skarpa. Smugglarläger!
 
25/4-13
Idag har jag lekt med leksaken på jobbet. MakerBot gör plastgrunkor... Kul!
 
26/4-13
På besök i dåtiden. Saknar plejset lite. Mer strukturerad kultur skulle inte göra ont.
 
27/4-13
Idag har vi rekat för vårläger. Jag och Kix ute in da wood. Fint sirru...
Lunchpausen tog vi redan efter ett par kilometer. Så går det när man tar sovmorgon. En underbar dag i trevligt sällskap. På hemvägen tog vi en sväng förbi Kopparbo där vi träffade några sköna lirare som var på öppningshelg för gården.
 
28/4-13
En kort loppistur blev en lite längre utflykt till Skultuna. Vi trotsade blåsten och tog en fika på uteserveringen på Å-fiket.
 
Over and out!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0