Nu rensar vi!

Har du vägarna förbi Täby på lördag så ses vi väl på bakluckeloppisen? 
 
På lördag kommer jag och ett gång av mina bloggarkollegor att vara med och sälja på Täby Galopps bakluckeloppis. Vi lastar våra bilar fulla med en del smått och gott. På inte mindre än 8 platser håller retrobloggare på att packa loppislådorna, just i detta ögonblick.
 
PS Det ni ser längst bort i bild tillhör "de mest kära" och "de näst käraste" ägodelarna... bara så ni vet.
 
Hur känns det att vara på andra sidan? Vi som vanligtvis är fyndjägarna.
Men även fyndjägare har begränsat med plats. Tyvärr. Det som är oss mest kärt står givetvis kvar där hemma och säkert det som är oss näst mest kärt också. Men sedan, sedan ryker allt, utan minsta pardon. Ner i loppislådorna med schyssta priser. Jo, för är det loppis så är det. Jag utlovar stor fyndchans!
 
Allt från teak, glas, poslin, textil, husgeråd, keramik, grunkor, mojänger, möbler, jox och prytteldyttel finns att shoppa hos oss. Själv har jag nog lyckats skrapa ihop 15-16 lådor som jag ska försöka trycka in i bilen.
 
 
 
På lördag kan du förutom mig, Retolux-Anna, även träffa:
Maria med bloggen Gilas grotta
Benny med bloggen Porslinsbloggen
Linda med bloggen Porslinan
Erica med bloggen Magania du älskade
Anna med bloggen En sakletares bekännelser
Stefan med bloggen H55
Lovisa med bloggen Jag, en loppista
 
Har ni tur kanske ni även stöter på Malin med bloggen Gestaltningstanten som jag håller på att övertala att hänga med.
 
Då ses vi på lördag, hela dagen är vi där. 
Over and out!

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gila

Tack för en rolig dag. Om jag orkar ska jag göra ett inlägg imorgon om dagen. nu är det god natt!

Svar: Det var verkligen en toppendag! Det borde vi göra om!
Anna Sandberg

2013-06-08 @ 23:01:50
URL: http://gilasgrotta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0