Veckan i bilder - vecka 26

Vecka 26 - Håll till godo
 
24/6-13
Inviger härmed Sparta från Gefle som vardagsporslin.
 
25/6-13
Det byggs utställning på Västmanlands läns museum. Jag håller mig framme...
 
26/6-13
Kvällsvickning.... Lång dag har inte hunnit så mycket mer än jobb, jobb, jobb och lite träning.
 
27/6-13
Idag var det motstridiga vägval på min musikaliska stig. Efter mycket tvekan blev det Depeche Mode och inte Tikkle Me eller the Sounds. Och det på en vanlig torsdag.
 
28/6-13
Sommarfest på jobbet. Trevlig sommar alla kollegor.
 
29/6-13
En dag i naturen avslutas inne med jordgubbar, kex och ost.
 
30/6-13
Impulsförsäljning idag. Vi tjänade storkovan jag och morsan! Sura bakluckeloppis inomhus idag på grund av regnet på morgonen. Konkurrens nere på samhället, veteranmarknad.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0