Veckan i bilder - vecka 4

Vecka 4 -  håll till godo
 
21/1-13
Tulpaner, en av mina favoritblommor. En bukett stod hemma hos mamma och väntade på mig. Trevligt! Dessutom fick jag massa ätbara saker med mig. Efter en lång dag på jobb och träning var det kanon!
 
22/1-13
Ordning och reda på sälja-skåpet. Urrensat och fixat. Det som inte sålts ligger nu i loppislådan. Sedan har det makats lägerbrev för dalacamp också....
 
23/1-13
Rymdpost 1.0 ska under kvällen publiceras. Blev väl ganska bra om jag får säga det själv. KomIn är bäst!
 
24/1-13
Mitt kreativa kaos.
 
25/1-13
Äntligen fredag, äntligen middag, äntligen ett glas rött. Som jag har längtat!
 
26/1-13
Idag har jag makat kyrkfönster, hälften klart, imorgon ska det färgläggas. Gick ganska bra om jag får säga det själv. :D
 
27/1-13
Äntligen fick jag komma igång med sovrummet, tapeterna som kom på posten motiverade mig extra mycket.
 
Over and out!


 
 
 

Kommentarer
Postat av: cinna

En kreativ och omväxlande vecka må jag säga. Och vilken härlig mamma du har, tulpaner och ätbart piggar upp livet.

Svar: Ja, min mor är en av de bästa!
Anna Sandberg

2013-01-28 @ 21:43:33
URL: http://tusenvaser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0