Veckan i bilder - vecka 2

Vecka 2 - håll till godo
 
'
7/1-13
Finns det bättre eftergympanmat? Mackor, soppor och ett glas vitt (mjölk alltså). Jag är nöjd. Och nu också mätt.
 
8/1-13
Jobbigt mycket jobb just nu...
Även på hemmaplan är hela diskbänken full med jobb. Men struntar i det nu! Nu blir det lite te i stor mugg.
 
9/1-13
Första mötet med gurkorna för denna terminen. Bildvisning från deras nyårshajk. Fränt! I detta nu planeras kläder till wåffelblot.
 
10/1-13
Nu blev det genast mycket tydligare... Bara hundratalet ändringar. Dags att sätta fart om jag ska hinna klart till på måndag.
 
11/1-13
Denna superläckra byggnad gick jag förbi när jag skulle till massagen. Trevlig att titta på och ta tankarna från den bitande kylan.
 
12/1-13
Auktion i Eskilstuna, dagen började bra med en vas ur atterbergs korta serie för 40 kr.
 
13/1-13
Längtar efter att få ta tag i detta, istället sitter jag och jobbar. På en söndag... Suckar... Julen ska städas undan idag med.
 
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0