Veckan i bilder - vecka 1

Jag tänkte att jag skulle få till ett foto varje dag under hela året. Anna365
 
Får se om det går vägen. Tänkte presentera bilderna både på facebook - varje dag och på bloggen - varje vecka. Jag ska inte ta åt mig äran för denna strålande idé att dokumentera vardagen, jag har sett den på flera håll och bland annat min scoutledarkollega Barbro har redan fotograferat sitt första år.
 
Vecka 1 - håll till godo.
 
1/1-13
God morgon, klockan är ca 15 och jag börjar kvickna till nu. Bästa festen igår med vännerna. Till och med en utelåsning vid midnatt ordnades upp.

2/1-13
Kickstartar 13 med projektmöte på Länsmuseet. Utställning om medeltiden är på g.

3/1-13
Försöker att fokusera på ritningar till utställningen medan allt annat snurrar i huvudet. I skallen finns bilreparationer som gick snett och min julgran som tappar alla sina barr. Där finns även en fundering på när vi börjar scouterna och när vi ska hinna planera allt för våren.

4/1-13
Experiment med kyrkfönster. Annars en ganska seg dag med typ 100 sektionsritningar att få till. Lite segt.

5/1-13
Dagen har ägnats åt städning och sönderslagning av tre saker. Nu lite mat på det och förhoppningar om bättre dag imorgon.

6/1-13
Fika efter promenad på björnön. Mysigt med brasa och vi de enda i hela restaurangen.
 
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0