Retrobloggarnas julkalender - Lucka 3

Retrobloggarnas julkalender fortsätter. Den tredje luckan ansvarar Caroline på Fina fyndet för. Ett intresse för retro har grott och utvecklats i ett antal år hos Caroline. Bland annat är det porslin som ligger henne varmt om hjärtat. Inför hennes lucka ligger en liten textil-titt på hennes blogg, där hänger en fin julkalender av Kajsa Nordström, undrar om vi får läsa om den i inlägget idag? Man kan ju också klura på om det blir två inlägg eftersom hon även har en "kaffekopps-kalender".
 
Lucka nummer 3
Fina fyndet
 
Kajsa Nordströms julkalender, här från mitt eget bildarkiv, ett fynd från oktober.
 
För er som missade tidigare luckor:
Lucka 2
H55
Lucka 1
Tant Emmas Bravader
La Momes Old fashiond
 
Over and out!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Så fint med en egen presentation! Textilkalendern finns inte i min ägo, den var till salu på Erikshjälpen här i Lund i fjol, men jag köpte den inte. Jag tycker att den illustrerade vår kalender på ett fint litet sätt. Och javisst, klart att det blir två inlägg - ett för varje kalender! ;)

Svar: Härligt med två luckor att öppna! Kul!
Anna Sandberg

2013-12-03 @ 22:18:56
URL: http://www.finafyndet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0