Loppis i Växhuset 14 december

Nu på lördag är det loppis i Växhuset i Västerås! Kom dit och fynda bland massa intressanta säljare. Det kommer att vara väldigt blandat med "finare" säljare och "riktiga loppisbord" med fyndchans. Retrolux kommer att vara där tillsammans med mamma Babs. Jag kommer att ta med mig massa fina saker och det kommer att vara en blandning av lite finare saker men även lite billigare prylar. Jag rensar ur mina förråd och en del saker kommer jag att sälja riktigt billigt! Kom gärna förbi och hälsa!
 
När? Den 14 december 201
 
Öppet? Klockan 11.00-16.00
 
Var? Växhuset i Västerås (Adress: Viktor Larssons plats 1)
 
Inträde: En guldpeng (Tyvärr måste jag säga! Tycker inte att det ska vara inträde på loppisar! Även om 10 kr är ganska överkomligt så finns det risk att folk inte vill betala in sig). Dock ingår det glögg och pepparkaka i entrépriset! :)
 
 
PS. För er som är "bilburna" och inte vill in i stan och köra så kan jag tipsa om att det är gratis att åka buss in till stan nu på lördag och det finns parkering i Kopparlunden där man kan stå gratis i tre timmar med p-skiva (ca 5 minuters promenad från Växhuset) DS.
 
Vi ses där! Hälsa gärna på mig om ni kommer dit ni som läser bloggen. Då blir jag kanonglad!
 
Kolla gärna in Växhusets hemsida, ta gärna en titt!
 
Kom dit vet jag!!!
Over and out!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0