Veckan i bilder - vecka 15

Vecka 15 - håll till godo
 
8/4-13
Bättre en.... Två fåglar i handen än huvudet i boet, eller, hur var det? Lite snurrigt efter hopp och studs idag. Hann med myrorna på vägen till träningen.
 
9/4-13
Intressant perspektiv. På dagen, på fotot och på tankarna. Efter en massa timmars jobb ska jag äntligen få sova. Hoppas bara att det går, huvudet är fullt med snor.
 
10/4-13
Reppyssel är allt jag orkar en kväll som denna. Några nya säckknopar och målet närmar sig. inte många kvar nu. Får palla upp med kuddar inatt så snoret inte rinner bakvägen in i hjärnan.
 
11/4-13
Idag hade vi möte högt över taken och jag fick veta att jag är en djävul på figursågning.
I övrigt fortfarande ganska risig och sängen väntar nu...
 
12/4-13
Liten syverkstad. Sex gråtossor har nu färdiga uniformer... Bara 14 kvar nu då...
 
13/4-13
Det finns inget hål i min vägg längre! Ha! Effektiv dag idag. Har hunnit med en massa saker: fyndat på loppis, lunchat med morsan, slafsat betong, skrapat tapet, käkat pizza och druckit vin.
 
14/4-13
Efter en halv dag av suck och stön framför datorn tog jag åter tag i spackelspaden... Det går framåt, långsamt går det men det går i alla fall framåt.
 
Over and out!


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Flak

Han bodde i hålet blev han hemlös?=)
Det ser ut som vårrenoveringen är i full gång, loppissäsongen oxå..

Svar: Det var ingen som bodde i hålet. Filuren som huserade flyttade i protest när hans vägg trillade ner, han tyckte det blev dragit.
Anna Sandberg

2013-04-18 @ 20:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0