Veckan i bilder - vecka 14

Vecka 14 - håll till godo
 
1/4-13
Glass på trappan tillsammans med kissen. Promenad på vallby friluftsmuseum. Glass är gott och solen värmde skönt på oss.
 
2/4-13
Lite blommor får bli dagens bild. Det var en hektisk dag med massor av aktiviteter.
 
3/4-13
Nu har vi fixat ca 480 engelska säckknopar. Nästan halvvägs. Tack utmanare och ordförande för hjälpen ikväll.
 
4/4-13
Blev en tur till Ikea idag för att köpa bord. Några beställningar blev det så jag har faktiskt bara köpt ett till mig själv. Det är en specialutgåva på bordet Lövet som tillverkades 1956 som Ikeas första platta paket.
 
5/4-13
Mendå! Nu glömde jag ju dagens bild... Det är mörkt i mitt vardagsrum/sovrum. Godnatt!
 
6/4-13
På kalas i Örebro, bästa Pop-Bettan fyller år. Den andra i gamla gänget.

7/4-13
Det var bra drag på storloppisen idag. Riktigt bra fynd och jag sålde väldigt bra.
Nu är det vila och krubb som gäller sedan relativt tidig nattning.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0