Köp mig, köp mig!

... ropar alla föremål jag har uppe på tradera just nu. Det har stannat av lite. Hoppas verkligen att det kommer igen på slutet. Har ett gäng auktioner som går ut nu på söndag. Ett par nya auktioner har jag lagt upp.
 
 
Den snygga plastburken kan bli din. Italiens design från Husqvarna. Denna auktionen går ut på söndag.
 
Klassikern, ananasen från Guldkroken. I härligt turkosblått. Kan bli billig eftersom den har en liten defekt som kappt är synlig. Nästa söndag...
 
... och höjdaren. Den fina väggplattan från Upsala Ekeby formgiven av Mari Simulsson. Stor och maffig! Nästa söndag.
 
Over and out!


Kommentarer
Postat av: Lybtar

Ananasen skall jag hålla koll på .....

Svar: Det gillas!
Anna Sandberg

2012-09-08 @ 15:27:12
Postat av: Linda

Haha, då är vi två Lybtar! ;)

Svar: Haha, ja, då får ni slåss om den. Ni kanske kan göra upp internt. Jag vill gärna ha minst 75 pix för den i alla fall, minns att det var ungefär det den kostade. :P
:) Och kom ihåg, alla i RBNW får extra
Anna Sandberg

2012-09-10 @ 21:47:21
URL: http://porslinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0