Loppis i ABB Arena

Så var det dags igen, loppis i ABB Arena här i Västerås, Första April. 10-15. Fri entré!
En Söndag, snacka bra planering, då hinner man loppa sig båda dagarna!
Tur att mor min lovat att hjälpa till så att jag själv kanske hinner kika lite på de andra borden innan det öppnar portarna.

Plats för ca 270 säljare och det är i princip fullbokat redan. Jag har bokat in mig på en plats och tänkte sälja av lite smått och gott. Saker som ropats in på auktion på brickor där jag själv ville ha ett eller två föremål och resten hamnade i loppislådan. Det kan finnas några guldkorn. Men ni som är UE-fanatiker göre sig icke besvär, inte vid mitt bord i alla fall.

Men annars finns det fyndchanser, det brukar vara en ganska lagom blandning av mer erfarna säljare och sånna som jag, som vill bli av med grejerna och därför sätter låga priser.

Jag finns på plats 254 på Rad 13. Kom dit vet jag!

Ni får gärna hälsa på mig även om ni inte köper något av mig. Jag har redan ett par personer som ska möta upp mig på plats och hämta saker som redan är sålda/skänkta.



Det är lite kallt i hallen eftersom isen brukar ligga kvar under golvet, så ta på er varma skor och en lagom varm jacka. Fördel med en sval lokal för alla besökare. Liggunderlag att stå på för oss säljare som brukar frysa lite.

Over and out!



Kommentarer
Postat av: Helena Högberg

Jaha! Nu ser jag att du bor i Västerås! Kul! Jag bor i Hallstahammar.Jag ska följa med en kompis som också har hyrt bord på ABB-loppis, men jag vet inte vilket nummer det är.

2012-03-13 @ 23:27:31
URL: http://loppisloella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0