Säljaskåpet. Ska du sälja skåpet?

Nej, inte ska jag sälja mitt skåp heller. Det får allt stå kvar på sin plats i vardagsrummet som börjar ta form.
 
En liten tjuvkik får ni här, jag vet att många är nyfikna på hur det går. Det går bra. Men långsamt. Jag håller på att flytta in möblerna, det kommer till en början att vara lite övermöblerat eftersom andra rum i lägenheten måste fixas till. Sängen kommer att få bo i vardagsrummet medan sovrummet fixas, bokhyllorna får stå i hallen och min soffa får bo  hemma hos mamma tills det blir någon ordning.
 
 
Uppepå står söndagens auktionsfynd:
 
Men tillbaka till säljaskåpet. Jag har fixat ett litet skåp där jag kan gömma undan alla grejer som ligger uppe på nätauktion. Hoppas och tror att det kommer att räcka till för alla grejer. Tidigare har jag haft alla föremål stå framme. Det blir en enda röra och det händer lätt olyckor.

Vi får se om alla saker får plats. Efter en koll på vinden insåg jag att det verkligen var dags att börja sälja av. Hur kan man få så mycket grejer som hamnar på hög? Jag trodde att det bara var ett par lådor. I onsdags plockade jag ner SJU lådor och det var ändå inte alla! Nu är de sju lådorna omvandlade till tre tradera-lådor och två lite större loppislådor. Så på söndag blir det loppissäljande i Surahammar. Kom dit om du har vägarna förbi!
 
 
Ojoj...
 
Några av er har ju sett vad som ligger uppe nu, men här får ni en kik in i skåpet.
 
Spännande!
 
Hoppas att jag nu kan hålla fast vi mitt säljrus. Det ska dock påpekas att jag bara plockade ut TRE grejer ur de SJU lådorna. Jag var hård mot mig själv.
 
Over and out!

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0