Med blotta förskräckelsen...

... smet jag från mitt eget jubileum. Dagen som skulle firas med pompa och ståt gick mig helt förbi.

Vad hände?
Vilken dag var det?
Jag kan inte riktigt minnas...
Hur kunde det bli såhär?

Jag missade mitt eget jubileum. Den 16 augusti förra året började jag blogga på en helt ny blogg. Retrolux föddes.

Jaja... får väl vänta med att fira till nästa år då.

Eller vad säger jag? Fram med skumpan! Var är mina Rhapsody-glas av Sven Palmqvist för Orrefors???

Slutas som sig slutas bör:
Skål och Over and out!



Kommentarer
Postat av: AntonYmer

Trevlig dag att fira på!



Gogogo! :)

2011-09-01 @ 15:13:14
Postat av: Eli

Grattis i alla fall!

2011-09-01 @ 23:49:39
URL: http://femtiotalsjakten.blogg.se/
Postat av: Retrolux

@ Anton @Eli

Klart att det var en bra dag att fira. Kan inte bli bättre. Det passar att fira varje dag. Speciellt när det är en sådan storslagen och fabulös händelse som att Retrolux fyller år!



Tack för lyckönskningar. Kan nog köra ett år till tror jag... :)

2011-09-02 @ 08:11:18
URL: http://retrolux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0