Motorsågshajk någon?

Japp imorgon bär det av ut i skogen igen. Denna helg ska jag, Kicki och åtta av mina utmanarscouter lära oss köra motorsåg (eller ja,ja... Kicki kan redan köra såg. Men desto bättre. Hon fär väl ansvara för maten?!)

Efter en vecka som har varit rena helvetet med minustid på "egentidkontot". Jag har inte haft en minut över för mig själv mer än de få sekunder jag legat vaken i sängen innan ögonlocken trillat ihop på mig. Jag har inte ens läst på kvällarna i sängen. Det gör jag alltid annars. ALLTID! Men inte den här veckan. Då begriper ni kanske. 

Det är också därför ni inte fått någon rapport från Vasaloppshajken som var fantastiskt rolig med snöskottande, hajkplatsbyggande, snoriga skidåkare och busiga utmanarscouter.  Men lugn mina vänner, det kommer, det kommer.

På söndag kommer jag att ha en helt egen dag som jag bara ska ägna åt Anna-saker. Några korsstygn, lite blogg, massa snask, lite soffmys, en film och en varm vetekudde.

Håll ut och se upp för utmanarscoutgurkor med motorsåg.

Over and out!

PS. Jag har köpt en Bison i mellanstorleken. Nu har jag snart en komplett familj. :D DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0