Litet störande moment

Känner hur jag börjar bli förkyld. Täppt, ont i halsen och trött i kroppen. Det bådar inte gott inför helgen. Tänkte ägna den åt att flyttpacka på lördagen och på söndagen är det Storloppis på ABB Arena. Jag har bokat ett bord och tänkte sälja lite grejer som jag inte vill ha kvar. Hoppas samtidigt på att tjäna en liten slant. Så håll tummarna för att jag inte ligger nerbäddad istället.

VSK-bandy har haft storloppis en gång på våren i ett par års tid nu. Jag har förr bara varit besökare. Nu ska jag alltså prova att sälja också. Risken är väl ändå att jag går några varv själv och fyller på med nya grejer. Det är en stor och välbesökt loppis med många försäljare. Både billiga säljare som vill bli av med grejerna och dyrare, typ antik och kuriosa säljare har hittat till loppisen. Jag tillhör den första kategorin. Vill bli av med grejerna.

Så om ni styr kosan mot Västerås på söndag så vet ni vad ni ska sikta på. ABB Arena.


Hoppas att vi ses där!

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Tråkigt med förkylningen. Har själv varit drabbad av en ihärdig rackare.

Jag ska garanterat ta en vända förbi ABB, det finns säkert mycket kul att fynda.

2011-03-23 @ 21:58:12
URL: http://sopnedkast.blogspot.com
Postat av: Jessica

Jag och Gula faran kanske kommer förbi på en fika på lördag om du inte är deckad :) och om jag får så klart :)

Krya på dig!

2011-03-24 @ 08:59:23
Postat av: Retrolux

@Angeliqa

Vad roligt! Jag hoppas på att du ger dig till känna om du känner igen mig! Kan vara kul om vi Västeråsbloggare bildar en pakt.



@Jessica

Du är hjärtligt välkommen till mitt kaos. Dumt att lägga ner energin på att städa när prylarna ändå ska packas ner i lådor nästa vecka. Men du är ju van med ett "ostädat hotell"

2011-03-24 @ 09:33:26
URL: http://retrolux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0