Fred och kärlek

För min del är årets Peace and love över. Det har varit världens bästa veckoslut med underbara band och mycket pepp. Höjdpunkterna var The Ark och The Sounds. Högt på listan låg Tikkle Me (underbart men kort), the Strokes, Carl Norén och Sahara Hotnights (det tre låtar vi hörde var fabulösa).

Med på listan över artister finns också Kings of leon, Kraa, Social Distortion och Veronica Maggio samt en massa "här och där-låtar", ni vet scener där man går förbi, kollar ett par låtar och sedan drar vidare i folkmassan.

Inga bilder att bjuda på. Jag har varit helt kameraledig under Peace and Love. Eller det är väl kanske mer så att jag inte får ta med min kamera in på festivalområdet eftersom jag har löstagbart objektiv. Inte för att de verkar vara så hårda på den regeln men med min otur så hade jag nog blivit stoppad.

Nu bär det av söderut mot Hedemora eller snarare Norns bruk och älskade Emil och Mias bröllop. Idag kommer det bli desto mer kamera och fotograferande. Ett par tårar kommer det nog också att bli. Jag är ju blödig 2000. För den som undrar kommer detta att bli ett av de sällsynta tillfällen man får se Sandbergskan i folkdräkt, idag ska jag ha Moradräkt (i kapellet i alla fall, sedan blir det klädbyte).

Fabulöst!
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0