Hårnät och drunkningspotential

Jag var på vattengympa idag.

Igen.

Idag skulle jag skaffa det beryktade hårnätet.

Jag fick välja färg.

Brun.

Vit.

Ljusblå.

Pest eller kolera?

Det blev ett brunt.

50 kr kostade det.

50 kr!!!! För ett jäkla hårnät!!!!

Ett brunt hårnät med vit kantspets.

Såg man inte korkad ut i basängen redan?

Plaskade och stretande för att hålla huvudet ovanför vattenytan.

Nu ska man ha ett brunt hårnät också.

Dessutom var en fotograf från VLT där också.

Ett repportage om Solveig.

Så nu hamnar man väl på VLTs förstasida.

Med ETT BRUNT HÅRNÄT.

Nu är det bara 15 gånger kvar...

Kanske skulle köpt hårnät på loppis i alla fall...?

Over and out!


 


Kommentarer
Postat av: Clinen

Hu! Det låter inte som att du trivs med din vattengympa. Men ett hårnät låter ruskigt konstigt! Förstår inte poängen =/

2011-01-25 @ 10:40:23
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/
Postat av: Retrolux

@Clinen

Jag tror att det är för att dom inte har råd att göra rent i bassängen. Vattenfilter är ju dyrt. ;)

2011-01-25 @ 15:32:01
URL: http://retrolux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0