Den som väntar...

Ja mina vänner. Imorgon hoppas jag på att lägga upp ett intressant inlägg på bloggen. Veckan har verkligen varit bananas! Inte en enda kväll hemma och inte ett enda hemlagat mål mat. Det är ju lite jobbigt. Jag har haft ambitionen men det har inte funkat helt enkelt. Jag fick till och med stryka mitt tänkta besök på läkarmissionen i tisdags. Det blev ingen tid över.

Hoppas och håller tummarna för att nästa vecka blir en aning lugnare...

Medan ni väntar kan ni kolla in på form 55 som i december skrev ett inlägg om colorado-serien av Stickan Lindberg, den serie jag tror att dessa fat kommer från:


Trekantig form. Någon som vet om det är colorado???

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0