Vad hände?

Okej... Vad hände. Helt plötsligt när jag loggar in har jag 6 nya kommentarer och ingen kommer från någon person jag känner. Bloggare som bloggar om allt möjligt som inte intresserar mig nämnvärt. Där fanns ungdomar som fotade modebilder, där fanns en blivande mamma som propagerade för mer shopping. Där uppmaningar om att anmäla sig till olika tävlingar och till bloggsidor för att få fler läsare.

Hur kommer det sig? Jag vill inte shoppa bäbisstrumpor för att någon annan tycker att de är fina, jag vill inte shoppa bäbisstrumpor alls, jag har inga barn! Hm. Kommentarerna åkte direkt i sopkorgen.

Så om din kommentar blev raderad och du faktiskt följer min blogg på riktigt, då är du hjärtligt välkommen att åter skriva kommentarer. Jag ser dock inget självändamål med att ha flera bloggläsare om dessa läsare inte alls är intresserade av det jag skriver. Flest vänner när man dör vinner inte... Jag vill inte vara med och tävla.

Här räknar vi på kvaliteten istället för kvantiteten! Hepp!

Men alla mina bloggvänner som har ungefär samma intresseområden som jag får gärna tipsa om Retrolux, precis som jag tipsar om era bloggar. Så... har du en fynd/loppis/retro/pryl/vintage-blogg och inte redan finns med i min länklista så får du gärna kontakta mig så ska jag lägga till er. Har funderat länge på att uppdatera där men tiden vill inte räcka till riktigt.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0