Prylar, prylar, prylar!

Idag har vi burit grejer hela dagen. Jag och mamma har kånkat. Ner för trappen, uppför trappen. Och än är vi inte klara. Eller jag har inte tömt ur allt men det mesta som ska med till nya lägenheten är flyttat. Nöjd så långt. Men här är det kaos. Grejer i hela lägenheten utspritt. Bilder kommer. Men just nu är jag så utpumpad att jag inte orkar röra mig.

Funderar på at krypa i säng. Låter kanske som en bra idé och en schysst lösning på trötthetsproblemet. Barriären att ta sig över för att få tag på täcken, kuddar, tandborte, handduk och väckarklocka är hög. Nästan för hög. Tyvärr måste jag ju ta mig över den ikväll, ju förr dess bättre.

De kommande dagarna ska jag ut på resa i tjänsten. Kul. Borta tis-tors. Nyflyttad. Känns som om jag skulle vilja fixa här hemma istället. Men det får bli lagom till nästa helg. Hepp, hepp!

Återkommer inom kort, förhoppningsvis med bilder.

Just det, är det någon som vet om det finns några braiga loppisar i Göteborg som har öppet tisdag och onsdag???

Hepp, hepp! Dags att klättra över barriären.

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Roligt med flytt till krumeluren men det är alltid trist att packa och bära kartonger. Hoppas på att få se lite bilder sen när du är färdig med flytten :)

2011-04-04 @ 12:05:40
URL: http://sopnedkast.blogspot.com
Postat av: Retrolux

@Angeliqa

Bilder kommer så fort jag fått lite, lite mer ordning. Trodde aldrig att jag skulle säga detta: Men det är skönt att helgen är över.

2011-04-04 @ 16:40:02
URL: http://retrolux.blogg.se/
Postat av: Anne Stigholt

DU var RAR som svarade på mitt mejl, som stod här, men tydligen går det inte att mejla el skicka foton t dig, på ung vad man själv tycker mycket om ???!!



Skulle behöva det av en massa orsaker !!!!!



Vad göra ???!! Kom med förslag !!!!!!

Jag vill ju publicera min majladress !!!!! Kram Anne Stigholt, Umeå

2011-04-06 @ 20:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0