Den är traderad

Nu har jag äntligen fixat ut lite prylar på Tradera igen. Får se om någon är köpsugen. Blir lite tve-eggad om jag ska skriva om Tradera på bloggen, känns lite B. Ett försök att dra till sig budgivare. Men å andra sidan så har jag ju annan reklam på bloggen. Reklam som inte ens gynnar mig och mitt bloggande. Detta för att jag inte har lust att betala för min plats i cyberrymden.

Kan det fixa fler budgivare är är det kanske inte så mycket att fundera på. Vad tycker ni?

Hur som... Här är i alla fall det som ligger ute nu:


Grodor - Plasto


Mickey - Leonardo


Lockask - Bay


Vas - Mari Simulsson för Gefle


Askar + stift


Paraply + scarf

Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0