Rekordfart

Tänka sig. Än så länge är jag duktig på att blogga. Facebook är ett ganska bra ställe att ragga läsare på också. Har nog slagit rekord många gånger om. Personbästa alltså. Det är väl ingen superstor blogg än så länge. Och jag misstänker att jag hinner tröttna innan det har chans att bli en stor blogg. Tålamodet är gott, men bara på en sak i taget.

Dagens program ser ut som förljer:
...
...
...
...

Nä, inget planerat. Men det finns en massa borden.
Jag borde kolla igenom jobbannonserna jag skrev ut efter den jävla puckade producentens avhopp.
Jag borde söka passande jobb.
Jag borde leta fler jobbannonser.
Jag borde (enligt arbetsförmedlingen) googla efter jobb genom att "kombinera sökord".
Jag borde hitta en annan praktik.
Jag borde städa lägenheten.
Jag borde renovera klart hyreslägenheten.
Jag borde planera mitt liv.
Jag borde gå ut och gå.
Jag borde...

Men, det är ju tråkigt. Jag ska nog pula med nått roligt istället. Kanske om jag får extra tråkigt kan jag diska för att liva upp tillvaron lite. Det är inte lätt när det är svårt.

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Jessica

..Men de är skönt när... :)

ta och syssla med lite roliga saker du :)

De vill jag också göra. Men jag ska roa mig med Mount Everest i tvätt i helgen.. hur f-n lyckas man (altså jag) skita ner så dävligt..

Hör och häpna jag e sugen på loppisrunda...

kanske stannar på pärlan i Gustavs på vägen hem..

Bara dalahästar i huvudet nu :)

Ha en bra helg! :) :) :)

puss!

2010-08-20 @ 14:52:51
Postat av: Retrolux

Just det Jessica. Helt rätt.

Tänk, vad skadad man kan bli av att umgås med mig. Jag skulle behöva byta jaktmarker ett tag. Blir lite uttråkad på de halvdana ställen som finns här i Vässan. Och nu pratar vi loppis alltså. Och INGET annat.

2010-08-20 @ 16:32:29
Postat av: Petra

Vad heter du på Tradera?

2010-08-21 @ 09:50:24
URL: http://petrisens.blogg.se/touchandgo
Postat av: Barbro

Ja, dom blir väl halvdana efter att du har köpt upp alla "bra saker", för då finns det väl inte så mycket kvar att fynda.

2010-08-22 @ 00:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0