Ny blogg

Efter en sommar full av scouting, jobbchanser, sol, loppisar, bad, resor och goda vänner drar jag nu igång min nya blogg. Retrolux.

Här kommer jag att skriva om vad som händer i mitt liv. Det kommer att bli en blandning av allt mellan himel och jord och känner jag mig själv rätt så kommer det bli mycket scouting och mycket loppisfynd. Är lite skadad på dessa områden som en del av er kanske redan vet. Men det blir också annat. Mycket annat.

Jag är nog ganska galen. Ger mig i kast med att försöka skriva varje dag, men återigen, ni som känner mig vet att det nog inte kommer bli så. Jag ska snart ge mig i kast med en praktik som scenografiassistent också och jag tror att det kommer stjäla ganska mycket tid.

Nej, nu är det sol ute, jag kan ju inte sitta framför dumburken hela dagen. Ut på tur. Ni får uppdatering senare!

Over and out!



Kommentarer
Postat av: Barbro

Snygga bilder, vissa kan du väl använda på Tradera sen.

2010-08-17 @ 15:16:40
Postat av: Anonym

Rolf Bergs figurer brukar gå en bit ovanför minipriset på Effectas auktioner, allra mest om det är tomtar förstås, då dom kan kosta 200-250 och på det slagavgiften. Det är väl "galna" samlare förstås. Såna känner vi ju till om.

2010-08-18 @ 08:15:14
Postat av: Retrolux

Ja, vi får väl se vad som händer med den lilla viktingen. Han är ganska snygg tillsammans med min bisonoxe från UE av göran andersson också...

2010-08-18 @ 13:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0