Linköping

Befinner mig nu i galda vänners lag i Linköping hos Malin. Efter en lyckad kväll hos Peter och Maud med kräftor och annat gott ska vi idag ut och göra Liköping osäket. Ni ska få ett sammandrag från helgens händelser när jag kommer hem.

Någon undrade över mitt Tradera-alias. Jag heter Ylvalii på tradera. Under Länkar i Menyn till höger kan ni se vad som ligger ute nu. Det är div. plåtaskar, en cigarrlåda i trä och ett krus av Hjördis Oldfors för Ekeby.



Nu har jag varit tillräckligt associal med mina glada vänner. Återkommer när jag är tillbaka i Västerås igen.

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Stina

Kul blogg! Fina fynd längre ner (blå karaff + glas)!

2010-08-22 @ 20:51:17
URL: http://stajnich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0