Retrobloggarnas träff på Antikmässan

Så var vi samlade igen hela gänget! Tjattret drog igång på bara några minuter och prylar bytte ägare. Det verkar som att traditionen håller i sig trots att flera av oss nästan helt övergått till Instagram. Men de sociala medierna förändras men vänskapen består! 
 
 
Här är hela gänget! Fotot verkar taget i flykten eftersom jag inte verkar kunna hålla kameran rakt! 
 
 
Till Eli hade jag med mig en present. Hon är författare till serien om Anna-Lisas antik och när jag hittade namnet Anna-Lisa i Bergdalas röda glas var ju köpet givet! Kul present tyckte vi båda två. 
 
 
I änden på bordet satt det tre färgstarka brudar! Från vänster: (fröken Othilia) Prylodesign, Randiga Tråden och Redizain. 

 
 
Porslinsbloggens Benny ordnade med träffen och Allt det gamla goda-Stina reste upp till mässan ända från Malmö, nästan bara för att träffa oss... :) 
 
Tack fantastiska människor för att ni får mig att leva upp lite extra med likasinnande en gång om året!
 

Kommentarer
Postat av: Retromorsan

Förutom bindestrecket på boken, så är Anna-Lisa på bokomslaget och Bergdalas i glas, väldigt lika ! Man kan tro att hon som gjort omslaget har sett Bergdalas version...

Svar: Ja, det är väldigt lika!
Anna Sandberg

2016-03-03 @ 23:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0