Men inköpen då?

Jag hittade en del fint som fick följa med hem från Antikmässan. Härligt! 
 
 
Sista inköpet för dagen blev den bruna vikingen från Upsala Ekeby av Taisto Kaasinen. Nu har jag en hel rad med vikingar i olika storlek och färg. 
 
 
Den lilla bägaren från Arabia kunde jag inte heller låta bli, det är något visst med miniatyrer! 
 
 
Hjördis Oldfors lilla bägare fick jag byta till mig från Benny som har Porslinsbloggen, i utbyte fick han en frukosttallrik i Gefles dekor Furuvik. 
 
 
Hela två nya Sagina-vaser hittade jag på mässan till rimligt pris. Nu börjar jag få ihop en stadig samling! 
 
Några andra små godbitar fick jag också med mig, en liten sak som ska skänkas bort och en av Marianne Westmans kryddburkar som jag inte har fick flytta till Västerås. 
 
Ser redan fram emot Antik och Kuriosa-mässan på Kistamässan i höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0