Stor loppis på ABB Atena sön 10 april

Nu på söndag är det dags för årets största loppis i Västerås. 400 säljare på ABB Arena i Västerås. 
 
I år kommer vi vara ett litet gäng Retrobloggare och instagramare som säljer och ytterligare ett gäng som kommer för att fynda. Om ni ändå är i Västerås så kan ni passa på att besöka Gavel 25 och Returbolaget om inte de 400 övriga säljarna inte räcker till. 
 
Vi fyra som säljer är Benny med Porslinsbloggen (@herrmovarp), Eleonore med den självbetitlade bloggen (@retropellan), min mamma som kallar sig @retromorsan på instagram och jag själv. Vi finns vid entré C på andra raden (vi står med ryggen mot läktaren) 
 
Klockan 10.00 till klockan 15.00 nu på söndag den 10 april. Vi ses där! 
 
Varmt välkommen! 
 
Förra året var det välbesökt:
 
 

Kommentarer
Postat av: Melisa

Varför bor jag så långt ifrån! Hade varit kul att träffa er. Men det får jag göra när ni kommer till mig! ;)

Svar: Jag kommer, förr eller senare!
Anna Sandberg

2016-04-14 @ 21:25:00
URL: http://virensar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0