En eskimå har flyttat in!

Ännu en eskimå har flyttat in. På instagram fick jag syn på en "loppisbild", @antikstigen hade renast ur lite saker som skulle skickas vidare till nya ägare. Med på bilden fanns den lilla eskimån, en oglaserad som jag inte har i den eftertraktade familjen. Jag bad givetvis att få köpa den. 
 
Ni kan ju gissa hur glad jag blev när @antikstigen helt sonika GAV BORT eskimån till mig. 
 
 
Det är sådant som detta som går mig att tro på god karma. Gör en gott får man gott tillbaka. Tusen tack, den trivs kanon hos familjen. 
 
 
 
Fina de är tillsammans! Tack igen till @antikstigen! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli (@antikstigen)

Ja men se här! Vad kul att se den hemma hos familjen, den kände sig ju lite ensammen hemma hos oss :-)

Svar: Den känner sig verkligen hemma! Tack för att jag fick ta över den!
Anna Sandberg

2015-04-28 @ 11:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0