Lucka 5 - Retrobloggarnas julkalender

Idag ska Emma öppna luckan på sin blogg Tant Emmas Bravader. 
 
Emma är nog faktiskt en liten tant. Det menar jag inte alls på något elakt sätt utan snarare tvärt om, det är en komplimang. En tant står rak i ryggen, kan stå upp för sig själv, är snäll mot de som förtjänar det och rättvis när det behövs. Emma älskar att loppisfynda och bästa fynden är små figurer från Rutebo, fåglar från Normans och djur av Tore Borg. Jag får inte heller glömma att nämna hennes damer (och andra figurer) av Laurids Lönborg. Emma gillar även retrotextil och titt som tätt låter hon sy upp klänningar till sig, och vilka klänningar sen... Att hon har llika god framförhållning som jag har för julbestyren gör att jag tycker om henne ännu mer!
 
Lucka 5 - Tant Emmas bravader
 



Kommentarer
Postat av: Tant Emma

Tack söta snälla. Tycker om dig oxå!

Svar: Hehe... :)
Anna Sandberg

2014-12-05 @ 10:06:33
URL: http://www.tantemmasbravader.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0