Bloppis - rensning pågår!

Denna bloppis är nu STÄNGD!
 
Nu känner jag att detta är aningen ohållbart, därför har jag vänt och känt på mina kära ägodelar och beslutat att sälja en del. Det kommer att ta lite tid och detta är ett av stegen. Jag öppnar en Bloppis helt enkelt. En bloppis är en loppis på en blogg!  (Jag säljer även en del på Tradera och på Facebook, men föremålen är bara till salu på ett ställe i taget.)
 
Här är det som gäller:
- Vill du köpa något? Lägg en kommentar där du skriver vad du vill köpa.
         Kom ihåg att ange e-post så att jag kan kontakta dig!
- Priser är satta, men det kan gå att pruta.
- Man kan hämta upp hos mig i Västerås.
- Jag kan skicka (Köparen betalar frakt och givetvis samfraktar jag)
- För er som jag känner på annan ort och träffar ibland kan jag lägga undan.
- Först till kvarn gäller!
- Bloppisen är öppen till och med den 15/11-13
 
Okej? Då kör vi! Välkomna!
Klicka på bilderna för att få större bilder.
 
SÅLD - Textilpaket Äpple 

SÅLD till Eleonore för 60 kr
 
Textilpaket Jul
Pris: 60 kr
Textilpaket Jul:
- Duk med pepparkakor. Lite urtvättade färger, annars fint skick. Bomull (?) Ca 40x40 cm
- Duk löpare med hjärtan. Fint skick, någon enstaka fläck. Linne (?) Ca 100x20 cm
- Bonad med tomtar kring julgran, trälister. Mycket fint skick. Bomull (?) Ca 50x40 cm
- Frakt: 49 kr med Posten "skicka lätt"
 
Textilpaket Kök
Pris: 40 kr
Textilpaket Kök:
- Bordstabletter 4 st med grafiskt mönster. Lite urtvättade. Linne (?) Ca 40x30 cm
- Handduk med fiskar. Signerad med något som kan utläsas: Tammi Skeefe. Lite urtvättad. Linne (?) Ca 70x40 cm
- Handduk "Sicilia". Fint skick, aningen blekta färger. Linne (?) Ca 70x50 cm
- Frakt: 49 kr med Posten "skicka lätt"
 
Plåtburkar Blomma
Pris: Båda 70 kr (40 kr/st)
Plåtburkar Blomma:
- Burk större. Använd och lite repig, liten missfärgning finns på locket. Diameter ca 20 cm, höjd 9 cm
- Burk mindre. Använd och lite repig, aningen bättre skick än den större. Diam. ca 18 cm, höjd 8 cm
- Frakt: 49 kr med Posten "skicka lätt"
 
Ostkupa
Pris: 50 kr
Ostkupa:
- Det finns en nagg på kanten. Det är på kanten som är nedåt. Inget fat. Luftbubblor och ojämnheter finns i glasmassan
- Ungefärliga mått: 17,5x12 cm nedtill, 16,5 cm hög med knopp, 10 cm hög i kupan på insidan
- Frakt: 65 kr med Schenker
 
Textiltryck
Pris: 40 kr
Textiltryck:
- Textiltryck med en Solros, signerad M. Kalläng (?). A4-storlek. Mycket fint skick.
- Frakt: 12 kr med Posten
 
SÅLD - Aladin
Såld till LoppisMalin för 40 kr
 
SÅLD - Ljusstakar Flugsvampar
Sålda till Linnéa för 50 kr
 
Äggkoppar
Pris: 40 kr
Äggkoppar:
- Fyra äggkoppar i plast. Ej märkta. Mycket fint skick. Diameter ca 13 cm.
- Frakt: 36 kr med Posten
 
SÅLD - Julgranspumlor
SÅLD - till Malin för 50 kr.
 
Plastburk Ankare
Pris: 40 kr
Plastburk Ankare:
- Plastburk med dekor av ankare, blått skruvlock. Rymmer 5 dl. Dekoren är lite sliten med färgbortfall.
- Frakt: 36 kr med Posten
 
Glaskupa
Pris: 50 kr
Glaskupa:
- En glaskuppa i tunnt klarglas. Ca 20 cm hög och ca 12 cm i diameter.
- Frakt: 55 kr med Schenker
 
Glasfat Orange
Pris: 70 kr
Glasfat Orange:
- Ett läckert, stort glasfat i orange med gul kant. Ej signerat. Fint skick, dock förekommer det en del repor på undersidan och även några små på ovansidan. Kulformad puntel. Diamter ca 30 cm.
- Frakt: 65 kr med Schenker
 
Kubpussel
Pris: 25 kr
Kubpussel:
- Ett pussel med kuber, totalt 6 motiv. Kuberna är av trä och motivet är påklistrat papper. Motiv från Disney med Kalle Anka, Knattarna och Musse Pigg. Slitet, med nötta kuber.
- Frakt: 49 kr med Posten "skicka lätt"
 
Hoppas att något ska passa! Kom och köp!
Over and out!


Kommentarer
Postat av: Malin

Julgranspumlorna vill jag gärna köpa! 50 kr är taget!
//Malin

Svar: De är dina Malin! Återkommer med info!
Anna Sandberg

2013-10-28 @ 13:12:24
URL: http://gestaltningstanten.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Äppelduken och bandet köper jag! Blir perfekt i köket :) kan ses nån eftermiddag denna vecka kanske?

Svar: De är dina Eleonore! En träff borde vi kunna fixa till. Återkommer i ärendet!
Anna Sandberg

2013-10-28 @ 14:14:12
URL: http://elundkvist.wordpress.com
Postat av: Malin (LoppisMalin)

Hej Anna!
Nu funkar det att skriva här :)
Jag skulle gärna köpa den röda aladin lyktan..
När åker du hemåt mig nästa gång?

Svar: Jag bokar den åt dig! Det blir nog någon gång vid jul skulle jag tro. Jag mailar min info till mig så kan vi höras när det närmar sig.
Anna Sandberg

2013-10-28 @ 20:36:45
Postat av: Linnéa

Tjo i lingonskogen,

Jag skulle vilja köpa flugsvamparna.


Svar: Svamparna är sålda till dig Linnéa! Jag ser till att du får dem nästa gång vi ses!
Anna Sandberg

2013-10-29 @ 18:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0