Diskad och klar

Nu har jag diskat allt diskbart jag shoppade igår och i förrgår. Sitter här framför datorn och klipper med ögonen. Har nog inte hämtat mig riktigt fårn all scouting sommaren bjudit på än. Måste göra något innan jag somnar. Kanske käka Lunch vore en idé.

Med städandet går det i övrigt ganska dåligt. Har snart vikt all tvätt men den har inte hittat in i skåpen än. Det är nästan den jobbigaste biten. Det är lite fullt i mina skåp. Ajaj, kanske skulle man rensa lite och lämna till någon som behöver grejerna bättre? Jag får separationsångest!

Tänkte bjuda på en kort tillbaka blick från DUST senare idag. Missa inte det!

Nu lunch och sedan blir det fart under sulorna.
Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0