Pingvin

Igår var jag åter på loppis, trots att jag ju skulle rensa här hemma först! Men lite loppis kan man behöva en lördagsförmiddag. Till mitt försvar så lämnade jag faktist in fyra stora kassar, en stor bag och ett gäng tavlor på en av loppisarna. Så jag rensar samtidigt. En in och 25 ut! 
 
På Stadsmissionen hittade jag en liten pingvin från Arabia. Den sötaste man sett på länge! En Selma betalade jag och den kommer att för evigt stanna här hos mig! 
 
 
Den passar bra på hyllan tillsammans med "pingvinvaserna"
 
I övrigt var det inte så mycket att ha... Jag köpte några delar Arabia Kilta för en billig peng eftersom jag tycker faten passar så bra dom blomfat. När de kostar några enstaka kronor så är det svårt att låta bli! 
 
Om ett par veckor är det äntligen dags för Antikmässan och den årliga bloggträffen igen. Årets höjdpunkt där man får hänga med världens bästa bloggar-(och instagram)nätverk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0